5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za wstrzymywanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis

Post Author: admin