5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Dźwiganie ciężarów tania kamagra
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni.

Żeby poprawić jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej na naszej stronie cialis bez recepty

Post Author: admin