Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie odżywianie. Dobra dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko stan potencji, lecz też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem ważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo ważny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za nasze libido. W chwili spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale łatwo go uzupełnić przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle istotnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina powiększa wytwarzanie spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja

Post Author: admin