Sekret Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki lub całkowite
erekcja
usunięcie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej wagi ciała także może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt obfite konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Post Author: admin